Atbalsts
Izmantojot labi izstrādātas procedūras un atbilstošus rīkus, mēs radām tiešu un efektīvu komunikācijas kanālu starp sistēmas lietotājiem un uzturēšanas komandu, tā nodrošinot ātrāko reakcijas laiku un pilnīgu pakalpojuma sniegšanas līmeņa pārredzamību.
Veiksmīgs uzturēšanas pakalpojums ir tāds, kurš tiek sniegts savlaicīgi un nemanāmi, lai garantētu nepārtrauktu sistēmas darbību un lai nodrošinātu labu lietotāju pieredzi. Mēs pievēršam lielu uzmanību problēmu cēloņu risināšanai un veicam aktivitātes, lai novērstu kļūdas, pirms tās ir pamanījuši lietotāji.
Sistēmu uzturēšana
Mēs sniedzam uzturēšanas pakalpojumu atbilstoši IT industrijas labākajām praksēm un jūsu noteiktajam pakalpojumu līmenim (SLA). Uzturēšana var tik nodrošināta gan mūsu uzņēmuma izstrādātajiem vai ieviestajiem risinājumiem, gan citu pakalpojumu sniedzēju izstrādātajai programmatūrai. Mums ir liela pieredze projektos, kas ietver sevī risinājuma IT procesu sakārtošanu un risinājuma pārņemšanu uzturēšanā.
Automatizācija
Domājot par izmaksu ziņā efektīvāko IT pakalpojumu pārvaldību, ļoti svarīga ir automatizācija. Savu risinājumu izstrādē mēs to izmantojam kā ikdienas praksi, bet varam piedāvāt veikt automatizāciju arī kā papildus pakalpojumu gadījumos, ja citu piegādātāju izstrādātais, ieviestais vai uzturētais risinājums to neietver.
Lietotāju atbalsts
Lietotāju atbalstu mēs sniedzam ne tikai uzturēšanas fāzes laikā, bet arī jūsu biznesam īpaši kritiskos brīžos, piemēram, reorganizācijas laikā. Tas var notikt gan attālināti, gan jūsu telpās. Lietotājiem tiek nodrošināts vienots kontaktpunkts (single point of contact) visa veida pieteikumiem. Pakalpojumā var tikt iekļautas arī galveno lietotāju un adminstratoru apmācības.